dinsdag 19 juni 2012

Lift challenge #19

Hoi!!
Goedemorgen!!

We zijn er weer met alweer een nieuwe lift! Deze keer heeft Cornelie de liftkaart uitgezocht, en deze is van
José. Haar blog heet Scrap 4 ever, en ze maakt prachtige kaarten!!

Eén daarvan gaan wij liften, en wel deze;



Wij hebben allemaal weer een voorbeeld gemaakt, maar  het eerste  prachtige voorbeeld is van onze vorige  winnares!


Nadine


Marjan


José


Cornelie


Wat willen wij graag terug zien in de kaart:
- de pocket(s)
- de 3 kaartjes o.i.d.
- de schets
- tekst

Niet verplicht maar wel heel leuk is als we wat stikwerk terug zouden zien!
Als je het voorbeeld goed bekijkt, dan gaat het zeker lukken!

Veel plezier!

Ja, ook deze keer hebben we weer een prijs. Ik ga een RAK-je samen stellen voor de winnares van deze challenge!
Nee, dat laat ik nog niet zien...dat is een verrassing!!

We kijken weer uit naar jullie creaties,  en jullie hebben de tijd tot zaterdag 30 juni 12.00 uur, veel plezier!

Groetjes Marjan, Nadine, José & Cornelie


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart hebben jullie uitgekozen voor deze challenge. Hier wil ik zeker mee aan de slag gaan. En de voorbeelden van het DT zijn ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige voorbeeldkaarten dames , ik hoop dat ik deze keer weer mee kan doen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige liftkaart en schitterende voorbeelden. Ik hoop echt dat het me gaat lukken om weer eens mee te doen...
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten allemaal!! Helemaal super!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en hele mooie voorbeeldkaarten!
    Ik ga eens brainstormen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een te gekke kaarten weer.
    leuke schets,grappig met die 3 kaartjes.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart om te liften en prachtige voorbeeldkaarten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een prachtige lift-kaarten zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie liftkaart en zoveel leuk voorbeeldkaaarten. Kwam al bloggend op jullie site en ben meteen aan de slag gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke liftkaart en mooie voorbeelden van het DT! Ik ben ook aan de slag gegaan& heb mijn kaart net gelinkt hier.
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zojuist mijn definitieve foto in mijn blog geplaatst (kleine vlindertjes toegevoegd). Marjan had mijn kaart al gelinkt, dus dat hoef ik bij deze niet meer te doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, ik waag me er ook eens aan hoor! Vond het een superleuke opdracht! Jullie hebben er keigave voorbeelden meegemaakt, bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. weer zo'n leuke lift kaart!!! Ik vond het weer erg leuk om te maken, veel verschillende papiertjes, dies,stikwerk etc wat het een leuk project maakte!!!
    DE voorbeeld kaarten zijn super!!
    groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke lift en daar ben ik lekjker mee aan de slag gegaan incl. handborduren.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen