dinsdag 4 december 2012

Liftchallenge #31...iets anders!

Goedemorgen!

Vandaag hebben we geen lift, maar weer 
"iets anders" voor jullie in petto!
Deze challenge is bedacht door José en de bedoeling is:

Dat jullie een kerstkaart maken in een vorm die met kerst te maken heeft; een kerstboom, -bal, sneeuwman, -ster, noem het maar op! Als het maar geen "gewone" vorm heeft,
en gebruik bling bling!!

We hebben voorbeelden van twee Gast Designers, 


Lief koekemannetje van Yvonne van Bruggen
Yvonne was de winnares van #28!


Ook nog een voorbeeld kaart van de winnares van #29!


Mooie lantaarn van Henriëtte

Zelf hebben we ook weer ons best gedaan, en de volgende voorbeelden voor jullie gemaakt!



Prachtige kerstboom van Marjan!



Een 'kerstcadeautje' van Nadine ...



...en een letterlijke Kerstkaart van Cornelie!


Kunnen jullie nog even op het laatste moment een kerstkaart maken. Je kaart moet voor zaterdag 15 december 12.00 uur gelinkt zijn, precies voor de kerst.
Wij zijn benieuwd waar jullie mee komen, er is van alles mogelijk!

Natuurlijk hebben we weer een sponsor deze week en dat is Paper&Pictures:


De prijs is een bon van € 10.00. Te besteden in de winkel of in de online winkel.

Veel succes en plezier met misschien wel je laatste kerstkaart van dit jaar!

Groetjes José, Marjan, Nadine & Cornelie

18 opmerkingen:

  1. Leuke opdracht hoor en laat ik nu net gisteren zoiets gemaakt hebben maar maak natuurlijk iets nieuws voor deze challenge mooie voorbeelden trouwens weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh duuuh, ik was dit echt straal vergeten! Wat een gave voorbeelden meiden! Ik hoop over een paar weekjes weer wat op te pikken. Denk dat ik bij mijn broer wel weer de rust vind! Smakkert, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk uitdaging weer deze keer. Ik loop al een tijdje met een idee rond wat best wel goed bij deze opdracht kan passen. Eens proberen of het wat wil worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke opdracht waar ik zeker aan mee ga doen. Prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt!!
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 5 december is de dag,
    waarop je lekker rijmen mag.
    Een kaart met heel veel bling,
    dat is nu echt mijn ding
    Wil je hem graag zien,
    kijk dan bij Marfien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke opdracht, ga zeker een kijkje nemen bij iedereen die mee doet.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke challenge , ik heb me aangemeld als volger en doe gelijk maar mee, groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo allemaal, ik heb me aangemeld als volger, ik zag het blog al regelmatig voorbijkomen, maar heb me nog niet eerder aan het liften gewaagd, wist ook niet goed wat er werd bedoeld, mijn kaartje is bijna klaar om mee te doen, dus tot snel, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeanette, een uitleg over liften vind je bovenaan ons blog!

      Verwijderen
  9. mijn kaartje staat erbij, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo dames ik weet niet of mijn kaart voldoet er zit glitters in de gelpen.
    als hij niet goed is gooi je het maar eruit.
    vond hem wel gaaf om jullie telaten zien.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een leuke challenge,en doe gelijk mee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I had done with my card...

    alvast bedankt Djyoti

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb mijn kaart. In de vorm vAn een ster op mijn weblog gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hoiu, ik wilde nog graag mee doen maar kan m'n kaartje niet meer linken?

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb je kaart doorgestuurd naar de andere dames, Marie-Claire. Sorry voor het feit dat mr. Linky te vroeg sloot.
    Maar we hebben je kaart gezien en ik ben blij dat je me een mailtje stuurde!

    BeantwoordenVerwijderen