dinsdag 10 mei 2016

Liftkaart #104

*** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door 't Scrap-Ateljeetje ***

Daar zijn we weer na een blogvakantie van drie weken! Zoals beloofd hebben we een nieuwe liftkaart voor jullie en hopen we dat die weer in de smaak zal vallen. Wij vonden hem in ieder geval erg mooi.

Het origineel is van Kelly S. Haar blog kun je hier vinden.


Onze gastdesigner Colien  maakte er iets prachtigs van!



En ook de andere winnares Maja heeft een super lift gemaakt!





En natuurlijk gingen ook Cornelie en ik ermee aan de slag.

Cornelie maakte een heel mooie eigen lift in pasteltinten:


Mijn lift is vrij letterlijk en met dezelfde stempeltjes gemaakt als het origineel:



*** *** ***


Voor deze challenge is Elly van 't Scrap-Ateljeetje onze sponsor met een zoals altijd erg leuke prijs:

Een leuk blokje van Crate Paper


en schattige stansjes van Marianne Design



Jullie kunnen hier vast wel  mee uit de voeten. Letterlijk of meer een eigen draai, zo lang we het origineel maar goed herkennen. Wij vonden het een leuke kaart om te liften.
We zijn benieuwd naar die van jullie.

Je hebt de tijd tot vrijdag 27 mei 18.00 uur om je kaart te linken via een directe link naar je blogpost.
 Succes en veel plezier!

Groetjes van Cornelie en Marjan





20 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart om te liften! Ik heb drie weken vakantie... moet goed komen. Super leuke prijs en hele mooie liftkaarten hebben jullie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een superleuke kaart om te liften, weer een echte uitdaging! De andere voorbeelden zijn ook gaaf, mooie inspiratie voor de deelnemers, lijkt me....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave liftkracht, met een schattige prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave liftkaart! En wat een prachtige inspiratie van alle dames! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer prachtig gelift dames!...super voorbeelden! Maar dit laat ik toch graag aan jullie en de andere stempel wonders over! Veel plezier van de challenge!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het een erg leuke kaart om te liften. Het andere DT werk ziet er super uit! Inspiratie genoeg denk ik zo! En een mooie prijs! Dus........
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw... wat een leuke lift weer.... en de voorbeelden zijn ook allemaal prachtig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke en leuke liftkaart! En super mooie voorbeelden.. Ik doe graag weer mee!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke challenge weer. En de voorbeelden zijn ook echt super. Ik heb er even op zitten "broeden" en uiteindelijk is mijn kaartje geworden zoals ik voor ogen had. Het staat inmiddels gelinkt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke challenge, mooie voorbeelden.... Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke liftkaart en prachtige voorbeeld kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke kaart. Gelijk mee aan de slag gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een toffe kaart en mooie uitwerkingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De liftkaart voor deze keer is prachtig! Mooie kleuren ook. Fijn dat er altijd wat voorbeeldkaarten zijn. Zodoende weet je goed wat de bedoeling is. Ik werd zo geïnspireerd dat ik deze keer met 2 kaarten mee doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige lift weer...zo leuk! Ik heb mijn lift net geplaatst. Er zijn mooie voorbeelden gemaakt!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke lift en prachtige kaarten, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige lift dames!
    Heel leuk als eerste challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow, dit is zo mooi, dank u, grote baan, te wachten op nieuwe Lift Challenge, lift design

    BeantwoordenVerwijderen