dinsdag 13 september 2016

Liftchallenge #108

*** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door 't Scrap-Ateljeetje***


Hallo!

We hebben weer een nieuwe liftkaart voor jullie, deze keer zocht ik hem uit. Het origineel is gemaakt door JJ Bolton, haar blog vind je hier.  
We denken dat jullie deze wel toegankelijk zullen vinden, wij vonden hem i.i.g. leuk om te liften met deze techniek:

Met één stans uitstansen en weer inleggen, waarna je maar één afbeelding kleurt. Leuk toch?


Cornelie maakte deze mooierd:


En deze is van mij (op mijn blog nog een kaartje):



Doen jullie mee?? Kijk je stansen er eens op na, je hebt er vast wel een die geschikt is. We zijn benieuwd naar wat er binnen zal gaan komen, succes!


Je kunt deze leuke prijs winnen van 't Scrap-Ateljeetje:

Een setje van 4 A4 vellen, een vel plaatjes en een stans uit de serie van Studio Light Frozen Forest



Je hebt de tijd om je kaart hieronder te linken tot vrijdag 30 september 18.00 uur.

Groetjes van Cornelie en Marjan,

19 opmerkingen:

  1. Leuke nieuwe techniek, heb ik nog niet eerder gedaan; dus weer een uitdaging.
    Mooie voorbeeldkaarten van jullie en weer een prachtige prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke opdracht weer...toppie!
    X Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En natuurlijk prachtige voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat eel leuke lift dit keer. Ik ga proberen mee te doen!
    Groetjes Carolone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat eel leuke lift dit keer. Ik ga proberen mee te doen!
    Groetjes Carolone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke Challenge hebben is er gekozen! Hele mooie duidelijke voorbeelden DT, wie weet lift ik weer eens mee, lijkt me heel leuk deze techniek eens te doen!
    Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das weer een hele gave lift dames ! en jullie vb zijn ook weer top !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige lift hebben jullie uitgezocht. Mooie kaarten hebben jullie ermee gemaakt. schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge...ik kon moeilijk stoppen en heb er twee gemaakt :-)
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Halo dames, leuke lift weer en mooie voorbeelden. Heb dan ook weer gezellig meegedaan.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na alle vakanties weer aan de slag en dat betekent: af en toe liften. Dit is inderdaad een pittige opdracht, maar ik ga het proberen. Knap, dat jullie telkens weer originele kaarten voor een lift weten te vinden!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeelden dames, ben er zelf ook mee aan de slag gegaan!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt. Top. En de uitdaging is erg leuk. Dus maar wat tijd vrij gemaakt om ermee aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke nieuwe techniek. Ik hou van vernieuwing en de uitdagingen
    van het leven, daar leren we van!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag dames! Ik heb een tweede kaartje aan de challenge toegevoegd, ik weet alleen niet zeker of ik dan nog volgens de regels speel ☺.. Maar het is zo'n leuke lift en dan die prachtige voorbeeldkaarten van jullie zorgen voor een overdosis inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, het is gelukt om mee te doen! Wat een leuke challenge en prachtige voorbeelden! En de prijs is ook wel erg aantrekkelijk :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het was al héél lang geleden dat ik nog eens meedeed met jullie liftchallenge, zonde want vaak heel toffe 'opdrachten' !
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen