dinsdag 25 oktober 2016

Liftchallenge #110

*** Deze challenge wordt gesponsord door Marjan***
Hallo daar!
Hier zijn we weer met alweer een nieuwe liftkaart voor jullie. Deze keer koos ik (Marjan) hem uit en deze leek me wel wat:


Hij is van Paperpicnic Jayne, ik vond hem op Flickr.
Ja... rare naam :) ik weet het, maar het is net net zoiets als Photobucket.

Het gaat erom dat de achtergrond kleur ook weer terug moet komen in de afbeelding in het midden.
Bedoeling is verder dat je een watercolor techniek gebruikt. Schets aanhouden maar middenstuk hoeft niet vierkant te zijn.

Onze gastdesigner Anja maakte deze prachtige kaart, die bijna niet verschilt van het origineel:



Deze beauty is van Cornelie, op haar blog nog een andere mooierd!




En deze turquoise variant is van mij:




Deze keer ben ik de sponsor en ik doe dat met deze kerststans van Memory Box:



Doen jullie weer mee? We zijn heel benieuwd naar de inzendingen! Je hebt de tijd tot vrijdag 11 november 18.00 uur. Succes!


Groetjes van Cornelie en Marjan 


15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten dames! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een uitdaging, maar wel een hele leuke. Prachtige voorbeelden!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitdaging weer en wat hebben jullie mooie kaarten gemaakt..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Ik zal prob eren weer mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitdaging en wat een mooie voorbeelden. Vooral die groenige kaart vind ik super. Ik ga ook weer een bijdrage leveren. Kaartje is al klaar maar ik moet even tot morgen (daglicht) wachten voor de foto. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke lift deze keer.. mooie voorbeelden zijn er gemaakt, ik hoop dat ik op tijd zal zijn om mee te doen...groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeld kaarten dames, ga proberen weer mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WT een mooie uitdaging en voorbeelden en de prijs is ook wel errug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave challenge weerom te maken, dankjewel voor jullie uitdagingen iedere keer!! Prachtige voorbeelden allemaal.. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi, ik zie net dat het linken de 1e keer mislukt is, daarom nog maar een keer :-)

    BeantwoordenVerwijderen